Nasze produkty wytwarzane są w naszej siedzibie w Skoczowie na ulicy Wiślańskiej 26, w województwie Śląskim.
W naszej paczce można znaleźć przede wszystkim zamawiany produkt, gratisy (próbki naszych folii, ulotki informacyjne), a w przypadku błotników, w przesyłce znajdują się również akcesoria do jego montażu, czyli trytytki lub paski rzepowe w wybranym przez siebie kolorze.
Zwykle zamówienia realizujemy w maksymalnie w 1 dzień, plus czas dostawy to 1-2 dni robocze.
Do Klientów którzy kupują u nas błotniki wysyłamy kawałki folii ochronnych do przetestowania sobie na rowerze - na przykład w miejscach, gdzie linki ocierają o ramę albo innych tego typu (jako gratisy). Wysyłamy też naklejki z naszym logiem i sygnaturą, jako wlepki, o które często pytają młodsi rowerzyści, dla których tak zwane "wlepy" to fajna rzecz i wklejają je na rowery czy kaski. Można je również rozdać znajomym, polecając nas 😊
Jasne, serdecznie zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, który mieści się pod adresem Skoczów, ul. Wiślańska 26.
Zwrotu należy dokonać na adres ul. Wiślańska 26, 43-430 Skoczów, Polska.
W sprawie reklamacji prosimy kierować się do Tomka, tel. 505 002 401 lub pod adresem mailowym biuro@4-bike.pl
Zawsze staramy się zakończyć proces reklamacji w przeciągu 14 dni.
W przypadku współpracy B2B zapraszamy do Tomka, tel. 505 002 401, lub pod adresem mailowym biuro@4-bike.pl
Przy wykonywaniu większego zamówienia zapraszamy do kontaktu z nami, porozmawiamy i pomyślimy nad fajnym rabatem 😊.
Koszty dostawy uzależnione są od gabarytu przesyłki oraz sposobu dostawy. Zamówienia realizowane na terenie Polski wysyłamy firmą kurierską InPost.
Paczkomaty 24/7: 11,99 PLN
Kurier: 14,99 PLN
Jasne, aczkolwiek jest to dodatkowo płatne i uzależnione od cennika dostaw przewoźników.
W takiej sytuacji prosimy zgłosić się do Tomka, tel. 505 002 401, lub pod adresem mailowym biuro@4-bike.pl
Nasza siedziba mieści się pod adresem ul. Wiślańska 26, 43-430 Skoczów, Polska
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasze produkty były opisane w taki sposób, że ich opisy nie pozostawiają miejsca na wątpliwości. Na naszym kanale YouTube możesz znaleźć dużo filmów w których opowiadamy o naszych produktach. Ale oczywiście pozostajemy do twojej dyspozycji: tel. 505 002 401 adres mailowy >,biuro@4-bike.pl. A w oklejaniu roweru pomoże Ci nasz kolega Łukasz tel. 575 444 731
4-bike na swoje błotniki daje dożywotnią gwarancję. Oznacza to, że wymiana błotnika jest możliwa nawet za 50 lat :)
Nie, nasze błotniki są na tyle elastyczne, że nie ulegają złamaniom nawet w ekstremalnych warunkach. materiał dowodowy
Tusze oraz folie wykorzystywane w produkcji błotników są odporne na działanie warunków zewnętrznych oraz promieni UV. Jednak pamiętajmy, że nic nie jest wieczne.
Są to tworzywa sztuczne, ale co najważniejsze błotniki składają się z wielu elastycznych warstw. A w zależności od rodzaju, na górnej warstwie możemy drukować dowolne grafiki, albo zastąpić ją dowolną folią kolorową.
Oczywiście, że tak. Zamówienia indywidualne przyjmujemy tutaj.
Niestety nie, ale pracujemy nad tym 😊.
Można, jednak z racji tego, że są one dedykowane specjalnie na przód, nie będą spełniać swoich funkcji tak samo dobrze. Zostawiamy to również kwestii gustu.
Grafiki na naszych błotnikach możemy wydrukować w bardzo dobrej jakości (1200 DPI), dlatego najlepiej przesyłać do nas pliki, które mają duży rozmiar oraz jak najlepszą jakość. Najlepiej w FULL HD.
Nasze błotniki chronią golenie rowerzysty przed błotem i bryzgami wody lecącymi z przedniego koła, dodatkowo chroni uszczelki widelca przed kurzem i błotem, a co chyba najważniejsze, nasze błotniki chronią rower i rowerzystę przed nudą oraz rutyną.
Nasze błotniki są przeznaczone dla rowerów typu MTB oraz dla rowerów z tak zwanym kopytem z przodku- Rock Shock, Fox, Santur czy Öhlins. Zamówienia błotnika dla amortyzatora Manitou i podobnych(kopyto z tyłu), traktujemy jako zamówienie indywidualne.
Oczywiście, z tym, że dostosowanie otworów w błotniku traktujemy jako zamówienie indywidualne.
W naszej ofercie oczywiście mamy błotniki dla dzieci.
To kwestia gustu, oba rozwiązania są równie trwałe oraz mocne rozwiązanie.
Wchodząc w zamówienie indywidualne, można przesłać swoją grafikę, a następnie dopasować ją do konturu wirtualnego błotnika. Tak można zasymulować to jak będzie wyglądał gotowy błotnik.
Dostępne kolory trytytek: czarne, zielone, czerwone, pomarańczowe i niebieskie
Dostępne kolory pasków rzepowych: czarne, czerwone i niebieskie
Błotniki z serii Carbon fiber look jest droższy ze względu na wyższą cenę folii karbonowej.
Nasze folie pasują do każdego rodzaju amortyzatora, Rock Shock, Fox, Manitou, Santur czy Öhlins.
Nie, w zestawie znajduje się zestaw formatek gotowych do przyklejenia na rower, arkusze dedykowane są na konkretną część roweru- rura górna i dolna, amortyzator/widelec, tylny trójkąt.
Różnica między foliami backbone, a foliami standard wynika z formatek. Formatki backbone są produkowane z dodatkowymi punktami, które można przy naklejaniu łatwiej dopasować. Folie typu backbone wyglądają dobrze i estetycznie także z dodatkowym odstępem 2mm. Folie standard natomiast najlepiej wyglądają naklejone bez żadnych odstępów.
Do tego wystarczy nasz płyn do usuwania kleju
Tutaj pokazujemy jego działanie.
Jednocześnie odradzamy używanie wszelkich rozpuszczalników, które mogą uszkodzić lakier.
Uważamy, że żeby dokładnie i bez nerwów okleić rower trzeba poświęcić 2-3 wieczory. Najlepiej rozłożyć sobie robotę na partie, oklejać na spokojnie i nie na wyścigi. Tutaj nasz kolega Przemek odpowiada szerzej na to pytanie.
Oczywiście, ponieważ rower, który wyjechał prosto z produkcji ma więcej zabrudzeń oraz jest bardziej tłusty, pomimo tego, że tego całego syfu nie widać gołym okiem
Na takiej powierzchni najlepiej sprawdzi się folia w wersji samoregenerującej. Jest ona bardziej rozciągliwa, lepiej przylega, jest również cieńsza, co ułatwia jej aplikacje. Jednak taka powierzchnia jest bardziej wymagająca jeśli chodzi o oklejanie- dużo trudniej jest odprowadzić płyn/żel czy powietrze z porowatej powierzchni.
Regeneruje się sama. Inaczej nazywana samo gojącą. Zarysowania czy zadrapania znikają w temperaturze pokojowej. Jest ona również odporna na promieniowanie UV.
Oba są w pełni profesjonalne, jednakże ten droższy jest mocniejszy w działaniu- szybciej usuwa zabrudzenia. Słabszy-niebieski jest idealny do nowych, mniej zabrudzonych rowerów, a płyn zielony, dzięki swojemu wzmocnionemu działaniu sprawdzi się dla rowerów starszych, które już swoje przeżyły. Czasem wydaje się nam, że rower jest wyczyszczony perfekcyjnie, ale wtedy wkracza do akcji zielony, mocniejszy płyn, który zbiera brud, z którym nie poradził sobie płyn niebieski.
Jest to dużo łatwiejsze. Jest więcej czasu zanim naklejka zespoli się z ramą, można ją przesuwać-ślizgać po ramie, można ją zdjąć i ułożyć jeszcze raz. Odklejając folię przyklejoną na sucho, łatwo jest zniszczyć ją, naciągając. Przy oklejaniu na mokro można bez uszkodzenia folii zdjąć ją z powierzchni roweru.
Nie, formatki naszych folii są zaprojektowane pod dany rodzaj (nie model) roweru, dlatego też folia i formatki dla BIKE nie będzie pasować do roweru elektrycznego i tak dalej.
4-bike w swojej ofercie posiada dwa rodzaje folii ochronnych. Folię samoregenerującą (w wariancie matowym i błyszczącym) oraz tańszą wersję folii ochronnej (tylko w wariancie błyszczącym). Folia samoregenerująca, jak nazwa wskazuje odnawia się sama. Inaczej nazywana samo gojącą. Zarysowania czy zadrapania znikają w temperaturze pokojowej, około 20°C. Jest ona również odporna na promieniowanie UV. Tańsza folia to wersja budżetowa, która również ochroni rower przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz promieniowaniem UV.
Nasze folie chronią lakier roweru, co za tym idzie sprzęt dłużej wygląda jak nowy, nie rysuje się.
Najpotrzebniejszymi narzędziami, które pomogą Ci w sprawnym oklejeniu roweru to na pewno nożyk, najlepiej taki do tapet, bardzo ostry, aby płynnie przyciąć folię w pożądanym miejscu, rakla, w celu pozbycia się pęcherzyków powietrza spod folii oraz, jeśli posiadasz, wybijaki do zrobienia otworów tam gdzie tego potrzebujesz- jeśli natomiast nie posiadasz takiego przyrządu, na pewno poradzisz sobie nożykiem.
Tutaj odpowiedź jest szybka i prosta, dla folii samoregenerującej producent zaleca żel, a dla folii zwykłej idealnie sprawdzi się płyn.
Modeli i rozmiarów rowerów jest po prostu za dużo i co roku wprowadzane są kolejne, dlatego właśnie nie nadążylibyśmy z ich produkcją. Z początku tworzyliśmy folie dedykowane pod rowery różnych producentów, ale tylko po to, aby opracować uniwersalny format dla konkretnych typów rowerów- e-bike, bike oraz szosa|gravel.
Radzimy ją po prostu zerwać, ale w pomieszczeniu w którym się ściąga folię musi być ciepło. Im cieplej tym łatwiej się ściąga starą folię. Jeśli folia nie chce współpracować, można ją lekko podgrzać suszarką. Sugerujemy również dobranie odpowiedniego konta zrywania, polecamy robić to powoli, aby na ramie roweru nie pozostawał klej z folii.
Broń Boże, to zniszczy lakier. Otwory najlepiej wycinać przed przyklejeniem folii na rower, na powierzchni, której nie boimy się ewentualnie zniszczyć. Można wcześniej przyłożyć formatkę do roweru i zaznaczyć ołówkiem miejsca, w których chcemy zrobić otwór.
U nas wybór jest łatwy, stworzyliśmy 3 serie folii rowerowych:
Tutaj Przemek daje szerszą odpowiedź na to palące pytanie.
Dobieramy rodzaj folii w zależności od rodzaju lakieru, którym jest pokryty rower - czy jest to matowy czy błyszczący. Jeśli na lakier nałożymy nieodpowiednio dobraną folię, może to spowodować niepożądany efekt, np. lakier błyszczący może stać się matowy, a lakier matowy może uzyskać połysk. Dlatego ważne jest, aby wybrać odpowiednią folię, która nie tylko chroni rower, ale również podkreśla jego oryginalny wygląd..
Tutaj Przemek daje szerszą odpowiedź na to palące pytanie.
Tak zwanym Totalem zabezpieczysz każdą część swojego roweru, amortyzator/widelec, rurę górną i dolną oraz tylny trójkąt.
Tak zwanym Fullem zabezpieczysz niemal każdą część roweru, rurę górną i dolną oraz tylny trójkąt.
Tak zwanym Extra zabezpieczysz rurę górną oraz dolną.
Naszą folią Basic zabezpieczysz rurę górną swojego roweru.
Widelec występuje głównie w rowerach typu szosa lub gravel, a amortyztory występują we wszystkich amortyzowanych rowerach np. typu MTB czy trekkingowych
Te najdrobniejsze zarysowania się zgubią, lecz te większe niestety pozostaną widoczne.
Tak, 4-bike ma w swojej ofercie oklejanie rowerów.Taka usługa jest wyceniana indywidualnie.
Oklejenie roweru foliami uniwersalnymi to koszt 600-1500zł
Oklejenie roweru foliami indywidualnymi to koszt 1500-2400zł
Do ceny usługi należy doliczyć sobie cenę folii.
Oczywiście, że można. Nasze folie sprawdzą się w przypadku każdej ramy rowerowej, nawet tej wykonanej z aluminium jak i tytanowej. Tutaj filmik.
Tak, jest to ten sam produkt znajdujący się pod innymi nazwami.
Nagraliśmy specjalnie dla Ciebie filmik, który przeprowadzi Cię przez oklejenie roweru elektrycznego od początku do końca.
Oklejanie Twojej maszyny ułatwi filmik instruktażowy.
Nasz kolega Przemek nagrał filmik instruktażowy, w którym pokazuje jak okleić rower szosowy.
Cennik oklejania rowerów w 4-bike:
MTB hardtail- 300zł
MTB full suspension-350zł
e-MTB hardtail- 400zł
e-MTB full suspension- 450zł
SZOSA | GRAVEL- 400zł
Do rowerów używanych dopłata za czyszczenie – 50zł
Ściąganie starej folii/naklejek- od 50 do 150zł w zależności od ilości
Oczywiście, ale przed oklejeniem należy rower porządnie wyczyścić, inaczej folia nie przyczepi się do ramy roweru a jedynie do przywartego brudu i prędzej czy później odpadnie.
Najłatwiej wyciąć otwory specjalnymi wybijakami do otworów, lecz nożyk do tapet również da radę.
Błotniki z serii Glamour jest droższy ze względu na wyższą cenę folii wykorzystywanej w ich produkcji.
Na wykonanie i wysłanie do Ciebie zamówienia indywidualnego potrzebujemy 7 dni.
Błotniki z serii One Color jest droższy ze względu na wyższą cenę folii wykorzystywanej w ich produkcji.
Są to specjalistyczne materiały odporne na zabrudzenia i otarcia.Na każdym produkcie można znaleźć dokładną informację o tym z jakiego materiału są uszyte
Tak. Do torby pakujemy wszystkie elementy roweru, łącznie z kołami, na które jest przeznaczone specjalne miejsce